Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[好雷] 露西
Sep 5th 2014, 02:10, by DevilVic

作者DevilVic (梨花は俺の嫁)

看板movie

標題[好雷] 露西

時間Fri Sep 5 02:10:38 2014

下面的部分盡量不會雷到劇情 剛看完露西 其實覺得還不錯看 裡面的劇情讓我想到一部古早的大作 手塚治蟲的火之鳥 因為年代久遠我已經忘記詳細劇情內容 不過這部作品 有提到很多關於演化 進化的故事 對我來說露西反倒有點像是這部漫畫的 電影化 我覺得這部電影 提到的概念很有意思 但本人知識淺薄 就不多作評論 看完之後也不難理解為何評價如此兩極化XD 我還蠻建議 有看過這部電影的人 可以去找手塚的火之鳥 來看一下 ps.想要看爽片 特效 的人 真的要考慮一下別的電影 這部片真的很像去科博館看的生態紀錄片或是教育片之類的XD -- `, .     我只是想當個好人而已 ζ ' ˊ ●) ﹃_● (●) ● ● ) ﹀ /▲\ ■〉 ∕﹨ ﹀) ﹀) >) ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ψdevilvic -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 223.136.123.72 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/movie/M.1409854244.A.052.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kahntoue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()