close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 矽品面試招募任用助理(契約制)
May 7th 2014, 16:33, by ok123

作者ok123 (秘密:p)

看板Tech_Job

標題[請益] 矽品面試招募任用助理(契約制)

時間Wed May 7 16:33:34 2014

小妹明天一早要去矽品面試 今年六月要從私立大學商學院畢 職位是:招募任用助理(契約制) 今天用電話跟人資聯絡時,好像感覺人資找不太到我的資料 面試這種人事的人 應該超級多的吧~ 後來在電話約時間時 人資就說 (1)這個工作要加班到晚上九點,問我可不可以接受 我回說,那我可以考慮住宿 人資:住宿要距離滿二十公里才可以 我就說,那我就騎車或開車上班也可 人資:我們這邊開車不方便,你會騎車嗎? 我說:會啊 我騎車沒關係 (後來上估狗查了一下 家裡離矽品22公里..好遠> ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.12.223.103 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1399451617.A.0A6.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kahntoue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()