close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
[心情] 甩不掉的惡夢
May 8th 2014, 13:41, by EGOGO

作者EGOGO (平果)

站內Boy-Girl

標題[心情] 甩不掉的惡夢

時間Thu May 8 13:41:50 2014

過了三年多快四年了,心早已不痛了! 現在的我很幸福,有個很愛我的人在身邊。 雖然知道你在批踢踢換了個新ID。 然而對你已沒有任何感覺… 所以也一直都沒再聯繫。 但是,我總是夢到,你劈腿的那天。 那時痛哭失聲的自己。 總是夢到那時的場景… 我放過自己了!潛意識似乎不放過自己。 傷口癒合了,瘡疤仍然存在。 雖然現在的我很幸福… 但我仍然害怕惡夢。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.166.155.126 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1399527712.A.E08.html

amurox:加油! 時間沖不掉一切~ 但可以沖淡 05/08 13:47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kahntoue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()