close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
剛買來的msi GE40 螢幕有問題?
Jun 26th 2014, 14:51

我從pchome上買了 msi GE40 2pc-471TW 這台筆店

可是螢幕在全黑時右下角漏光很明顯

顏色很不均勻 我已經退貨了

我是關了燈 用手機拍的 多少會有色差 可是邊邊那邊兩個光源很明顯

其他地方就好像用手壓螢幕 會出現一圈顏色怪異的區塊一樣

我比較了我的另一台筆電和螢幕

兩個都很正常

"請問這是個案嗎?還是一整批都這樣"

我還滿喜歡GE40的

我上一台筆電也是微星 用了很滿意所以這次才又選微星

可是這次螢幕這樣 真是很雖

不知該不該再跟pchome訂一次

必竟他的贈品不錯

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kahntoue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()